Vekka Group Oy
PL 20
00621 Helsinki
asiakaspalvelu@vekkagroup.fi
03-622 650
Puhelun yhdistyessä vaihteeseen valitse seuraavista painamalla vastaavaa numeroa:
1 Tilausliikenne
2 Linjaliikenne: neuvonta ja löytötavaratiedustelut
3 Koulukuljetukset
Usein kysytyt kysymykset
-
Kanta-Häme: Löytötavaroita voi tiedustella numerosta 040-1908485 arkisin klo 10.00-13.30. Walttikortit toimitetaan päivittäin Hämeenlinnan kaupungin Palvelupiste Kastelliin.
Valkeakosken Nysse -liikenne: Löytötavarat toimitetaan Valkeakosken Nysse -pisteeseen. Tiedustelut nysse@valkeakoski.fi tai numerosta 040-3357113 arkisin klo 9-12 ja 13-15.
Vaasa: löytötavaroita voi tiedustella Lifti-asiakaspalvelupisteeltä (kauppakeskus Rewell) arkisin 10–17. Puhelinnumero 040 935 0766.
-
Päivystysnumeromme palvelee virka-ajan ulkopuolella akuuteissa asioissa numerosta 0600 10455*
*Soittajahinta on 2,54 €/min + pvm/mpm.
-
Vekka Group Oy:ta (Ml tytäryhtiöt) laskuttaessanne on ensiarvoisen tärkeää, että otatte huomioon alla mainitut seikat ja toimitatte laskut tämän ohjeistuksen mukaisesti:
Emme ota vastaan paperilaskuja.
Laskuja ei missään olosuhteissa saa toimittaa suoraan toimipisteisiin tai henkilökohtaisiin sähköposteihin.
Emme hyväksy laskutuslisiä tai muita lisäveloituksia laskuihin.
Minimimaksuehto on 30 päivää netto.
Laskut on päivättävä samalle kuukaudelle, milloin tavara tai palvelu on toimitettu.
Laskuissa on aina oltava viitteenä tilaajan nimi. Vekka Group Oy ei käsittele tämän ohjeistuksen vastaisesti toimitettuja laskuja.
Vekka Group Oy
Y-tunnus 0146866-8
Verkkolaskuna
003701468668
Verkkolaskujen välittäjä
Basware | BAWCFI22
Laskut ensisijaisesti verkkolaskuna.
Palvelusihteeri
Elina Kuussaari
elina.kuussaari@vekkagroup.fi
03-622 650
Postiosoite
PL20, 00621 Helsinki
-
Viranomaiset, kaupunkien ja kuntien liikennetoimijat, yhteistyökumppanit ja muut viralliset tahot pyydetään ottamaan yhteyttä osoitteella hallinto@vekkagroup.fi. Osoite ei palvele asiakaspalvelu- tai reklamaatioasioissa.